Promocja eksportu.

9 stycznia 2020

Promocja produktów eksportowych – narzędzia Social Media

W zeszłym roku bardzo dużo się u Nas działo. Wraz z Naszą druga Spółką MKT PLUS stworzyliśmy niesamowicie ciekawe projekty dla Naszych klientów.

Zobacz co u nas się działo.

Poniżej przedstawiamy największy projekt marketingowy gdzie połączyliśmy zarówno działania marketingowe i eksportowe.

Działania eksportowe to kontakty z wieloma firmami z rynków zagranicznych, stworzenie baz danych do wykorzystania. Sprawdzenie drogi eksportowej. Ciągła praca ekspertów,  rozmowy, telefony, spotkania maila. Wsparcie eksportu przecież jest ważne.

Działania w Social mediach jako wzmocnienie wizerunku – blogerzy, najlepsi z najlepszych, infuencerzy dopasowani do marki, propozycję jak i  co zrobić, żeby być zapamiętanym, blogi, fora, kampanie.

Zobacz.

Relacja 1

 

Relacja 2

 

 

Relacja 3

 

 

Relacja 4

 

 

 

Jaka musi być promocja – w dzisiejszej szalonej teraźniejszości ????

 

  • Przedmiotowa – wiemy co  promujemy – jakie produkty mają szansę stać się rozpoznawalne na rynkach zagranicznych
  • Celowa poprzez wyznaczenie celu  (wzrost sprzedaży określonego produktu/ usługi, kreowanie produktu, wzrost zysku itp.);

 

  • Do kogo powinna być skierowana – określ adresata – do kogo kierujemy przekaz (określona grupa społeczna);
  • promocja wymaga treści – adekwatna do oczekiwań adresata (opracowana na podstawie wyników badań poszczególnych grup klientów);
  • promocja wymaga pomysłu – (często profesjonalnego wsparcia ze strony eksperta zewnętrznego), konsekwencji i profesjonalnej realizacji;
  • promocja owszem  kosztuje i jest czasochłonna – ale na efekty nie trzeba długo czekać.

 

…Napisz do Nas …wymyślmy coś ciekawego ????

 

Pin It on Pinterest

Share This