Promocja eksportu.
Promocja produktów eksportowych – narzędzia Social Media
W zeszłym roku bardzo dużo się u Nas działo. Wraz z Naszą druga Spółką MKT PLUS stworzyliśmy niesamowicie ciekawe projekty dla Naszych klientów.
Zobacz co u nas się działo.
Poniżej przedstawiamy największy projekt marketingowy gdzie połączyliśmy zarówno działania marketingowe i eksportowe.
Działania eksportowe to kontakty z wieloma firmami z rynków zagranicznych, stworzenie baz danych do wykorzystania. Sprawdzenie drogi eksportowej. Ciągła praca ekspertów, rozmowy, telefony, spotkania maila. Wsparcie eksportu przecież jest ważne.
Działania w Social mediach jako wzmocnienie wizerunku – blogerzy, najlepsi z najlepszych, infuencerzy dopasowani do marki, propozycję jak i co zrobić, żeby być zapamiętanym, blogi, fora, kampanie.
Zobacz.
Jaka musi być promocja – w dzisiejszej szalonej teraźniejszości ????
- Przedmiotowa – wiemy co promujemy – jakie produkty mają szansę stać się rozpoznawalne na rynkach zagranicznych
- Celowa poprzez wyznaczenie celu (wzrost sprzedaży określonego produktu/ usługi, kreowanie produktu, wzrost zysku itp.);
- Do kogo powinna być skierowana – określ adresata – do kogo kierujemy przekaz (określona grupa społeczna);
- promocja wymaga treści – adekwatna do oczekiwań adresata (opracowana na podstawie wyników badań poszczególnych grup klientów);
- promocja wymaga pomysłu – (często profesjonalnego wsparcia ze strony eksperta zewnętrznego), konsekwencji i profesjonalnej realizacji;
- promocja owszem kosztuje i jest czasochłonna – ale na efekty nie trzeba długo czekać.
…Napisz do Nas …wymyślmy coś ciekawego ????